Ik heb hulp nodig..Ik wil alle vacuümleidingen op mijn 1985 vervangen. Weet iemand de verschillende maten van de leidingen? Weet iemand de totale lengte van elke benodigde maat? Zou het zeker gemakkelijker maken
Wil je dat we ze ook voor je installeren?Ik heb hulp nodig..Ik wil alle vacuümleidingen op mijn 1985 vervangen. Weet iemand de verschillende maten van de leidingen? Weet iemand de totale lengte van elke benodigde maat? Zou het zeker gemakkelijker maken
Sorry, ik plaagde je maar en bedoelde het niet verkeerd. Vergeef me alsjeblieft. Omdat ik 4 verschillende voertuigen heb, heb ik ongeveer 10 voet van elke maat op voorraad, dus ik heb het altijd bij de hand. Omdat mijn auto's allemaal van 1982 en eerder zijn, heb ik 3/16", 1/4", 5/16" en 3/8". Uw C4 is metrisch, maar Amerikaanse maten slangen werken meestal wel. Vacuüm slangen zijn erg goedkoop, dus ik zou aanraden om 10 voet van elke maat te kopen. Omdat elk model C4 iets anders is, gebruiken ze allemaal verschillende lengtes vacuüm slangen, dus het is het beste om extra te hebben.Ja, ik begrijp het, maar als voorbeeld: hoeveel 3/32 leiding moet ik kopen om alle 3/32 leidingen volledig te vervangen? Een paar meter per keer kopen is veel trips naar de onderdelenwinkel en een grote verspilling van leiding en tijd
De auto-onderdelenwinkel waar ik mee samenwerk, heeft maar een paar maten metrische slangen en dat is voor echt kleine dingen zoals ruitensproeiers en dergelijke. Maten zoals 3 of 5 of 7 millimeter. Maar als het gaat om de grotere maten, is het verschil tussen Amerikaans en millimeter zo klein dat de slangen uitwisselbaar zijn. Maten zoals:bedankt voor je hulp en advies