Chevy Corvette Forum banner

Achterruitlamellen

25K views 23 replies 17 participants last post by  WGPK  
#1 ·
Ik ben misschien aan het daten, maar herinner je je de lamellen van de achterruit die de achterruiten bedekten? Het was een eendelige hoes. Is er iemand die er een verkoopt of kent iemand die dat doet? :1zhelp:

#9 ·
Die zijn al minstens 10 jaar niet meer verkrijgbaar. Bekijk de sectie 'onderdelen te koop', daar was vorig winter een man die een gloednieuwe set verkocht??? Hij wilde meer dan ik zou geven. Ik zoek op eBay en zie daar af en toe een set. Ik heb deze set een paar jaar geleden daar gekocht nadat een tak op mijn auto was gevallen. Als deze er niet op hadden gezeten, weet ik zeker dat ik een nieuwe achterruit nodig zou hebben gehad. Crager maakte deze eind jaren 80... ze stopten nadat het bedrijf rond 91 of 92 werd verkocht. Ze leverden ze aan GM zonder het Crager-logo en waren op een gegeven moment zelfs een dealeroptie via het bedrijf. Als je een set vindt, installeer ze dan NIET met dubbelzijdig tape! Gebruik window weld met een goede glasprimer voor de 4 middelste stukken (2 boven en 2 onder) en gebruik alleen window weld voor de 2 randstukken... de laatste set die ik op eBay kreeg, had de zijstukken niet, dus controleer of alle montageonderdelen zijn inbegrepen als je ze vindt.